пʼятниця, 25 березня 2016 р.

З ЧОГО ПОЧИНАЄТЬСЯ ЕФЕКТИВНИЙ УРОК

На помилках учаться. Помилки потрібні для навчального процесу. Діти не повинні боятися зробити помилку.
Давайте дітям можливість максимально проявляти свою ініціативу. Навчайте учнів само­стійно думати і працювати                   Творче ставлення до роботи та навчання — запорука ефективного уроку.
Будь-які вміння відшліфовуються тренуванням і повторенням.
Не у всіх дітей вистачає терпіння та наполегливості поступово переходити від простого до складного. Не дозволяйте учням зневірятися у своїх силах.
Якщо ваш голос видає роздратування, розчарування та зневіру, то діти запам'ятають саме ці емоції, а не мудрість, яку намагалися їм «втиснути».
Ні в чому немає однаковості, стандарту. І в сприйманні матеріалу теж. Орієнтуйтеся на кожного окремого учня.
Найкращий той діалог, у процесі якого діти відгукуються не на слова, а на думки. Добрій пам'яті передує пильна увага.
Чогось навчити можна тільки практично.
Повторювати вивчений матеріал потрібно з інтервалами. Так економніше і ефектив­ніше.
Діти (і не тільки) люблять бавитися. Перетворіть заняття в гру. Заохочуйте дітей до нестандартного мислення.
Створюйте проблемні ситуації на уроках. Там, де немає вибору, нема мислення.
Якщо дитина дивується, вона починає мислити. Нові ідеї — продукт творчої уяви.
Спостережливість можна (і треба) розвивати й тренувати.
Цікавість — найсильніша мотивація навчання.
Учіть дітей робити записи.
Запам'ятовування матеріалу часто-густо залежить від його викладу! Про рівень учителя можна зробити висновок з того, як він уміє висловлюватись.
Є два основні мотиви, які формують поведінку людини: одержати винагороду та уникнути покарання. Застосовуйте ці мотиви на уроках.
Однаково шкідливо як переоцінювати, так і недооцінювати можливості дитини.
Якщо вчитель стоїть, він більше привертає до себе увагу дітей.  Дитина не любить слухати неприємні відгуки про своє навчання. Плануйте дискусії, виступи на уроці. Від того увага дітей посилюється.

Про те, наскільки цікавим є зміст уроку, робіть висновок не зі свого погляду, а з погляду учнів.

Немає коментарів:

Дописати коментар