пʼятниця, 25 березня 2016 р.

ПІДГОТОВКА ВЧИТЕЛЯ ДО УРОКУ

1. За шкільною програмою визначити, які знання й уміння учні повинні  отримати на уроці.
2. За підручником та іншими джерелами прочитати відповідний матеріал;  визначити повноту розкриття в підручнику питань  програми.
3. За тематичним плануванням визначити місце уроку в системі уроків за темою, його основний зміст.
4. Поставити мету уроку, що охоплює основні дидактичні цілі:
 
*навчальну: які знання (уявлення, загальні й одиночні поняття, закономірності) і вміння будуть формуватися чи вдосконалюватися;
*виховну: які завдання виховання школярів вирішуватимуться (формування світоглядних ідей, патріотичне, інтернаціональне виховання, формування екологічної культури, екологічного мислення, естетичних смаків тощо);
*розвивальну: якими прийомами навчальної роботи оволодіватимуть школярі, яка творча діяльність передбачається, як будуть формуватися навички самостійної роботи.
 
5.  Виходячи з мети уроку, визначити зміст і послідовність вивчення нового матеріалу:
виділити основні поняття та ідеї уроку, в тому числі навчальний матеріал виховногозначення;
поставити питання для самостійної навчальної діяльності;
намітити послідовність вивчення питань теми, спрогнозувати час, необхідний для  розкриття кожного з них.
6.  Дібрати додатковий матеріал із методичної та іншої літератури, необхідний для поглибленого вивчення основного навчального матеріалу.
7.  Підготувати необхідні засоби навчання.
8.  Виходячи із змісту уроку, мети, засобів навчання, підготовки учнів, обрати методи навчання.
9.  Визначити тип уроку.
10. Намітити учнів для індивідуальної роботи.
11. Скласти план-конспект уроку.
 

Немає коментарів:

Дописати коментар