Вчителям-колегам
КОРИСНІ ПОРАДИ ЩОДО УРОКУ
1. Заходьте до
класу набагато раніше дзвінка. Переконайтесь, що все готове до уроку.
Розпочинайте урок організовано.
2. Не витрачайте часу на пошуки сторінки вашого предмета
в класному журналі, на з'ясування
причин відсутності учня безпосередньо на уроці. З метою
уникнення цього вмістіть на
відповідній сторінці журналу закладку, чергових привчіть
залишати на столівчителю
список учнів, які відсутні на уроці.
3. Починайте урок енергійно. Не задавайте питань: «Хто не
виконав домашнього завдання?» Урок будуйте так, щоб кожен учень з самого його
початку і до кінця був навантажений роботою. Намагайтеся не вдаватися до
навчального плану.
4. На кожному уроці мотивуйте необхідність навчальної
діяльності школярів, захоплюйте їх
змістом матеріалу, контролюйте темп уроку, допомагайте
«слабшим» школярам повірити
у свої сили. Тримайте у полі зору весь клас. Особливо
слідкуйте за тими учнями, в яких
нестійка увага. Зразу ж попереджуйте намагання порушувати
робочий ритм уроку.
5. З метою уникнення перевантаження учнів при вивченні
нового матеріалу, виділяйте ідеї
курсу, теми: звертайте особливу увагу на необхідність
засвоєння учнями основних
предметних понять, передбачених програмою в основних
вимогах до знань, умінь і навичок учнів.
6. Оцінюючи знання учнів, мотивуйте їх відповіді.
Вкажіть, над чим учневі необхідно додат-ково попрацювати, це привчатиме їх до
систематичної праці. Учень повинен звикнути
до того, що вказівки вчителя потрібно виконувати
своєчасно.
7.Закінчуйте урок загальною оцінкою роботи всього класу й
окремих учнів, щоб всі могли відчути задоволення від результатів праці на
уроці. Намагайтесь відзначити в роботі
«недисциплінованих».
8. Закінчуйте урок із дзвінком. Нагадайте черговому
учневі про його обов'язок. Однак
стримайтесь від зайвих зауважень. 1
9. Запам'ятайте: налагодження дисципліни може бути єдиною
часткою педагогічної праці,
де участь лише вчителя не завжди йде на користь.
Звертайтеся за допомогою до самих
учнів; з порушником, якого не підтримує клас, легше
впоратись.
10.Не допускайте виникнення конфлікту з цілим класом або
значною частиною його.
Немає коментарів:
Дописати коментар