Вчителям

Вчителям-колегам

КОРИСНІ ПОРАДИ ЩОДО УРОКУ
1.  Заходьте до класу набагато раніше дзвінка. Переконайтесь, що все готове до уроку.
Розпочинайте урок організовано.
2. Не витрачайте часу на пошуки сторінки вашого предмета в класному журналі, на  з'ясування
причин відсутності учня безпосередньо на уроці. З метою уникнення цього вмістіть на
відповідній сторінці журналу закладку, чергових привчіть залишати на столівчителю
список учнів, які відсутні на уроці.
3. Починайте урок енергійно. Не задавайте питань: «Хто не виконав домашнього завдання?» Урок будуйте так, щоб кожен учень з самого його початку і до кінця був навантажений роботою. Намагайтеся не вдаватися до навчального плану.
4. На кожному уроці мотивуйте необхідність навчальної діяльності школярів, захоплюйте їх
змістом матеріалу, контролюйте темп уроку, допомагайте «слабшим» школярам повірити
у свої сили. Тримайте у полі зору весь клас. Особливо слідкуйте за тими учнями, в яких
нестійка увага. Зразу ж попереджуйте намагання порушувати робочий ритм уроку.
5. З метою уникнення перевантаження учнів при вивченні нового матеріалу, виділяйте ідеї
курсу, теми: звертайте особливу увагу на необхідність засвоєння учнями основних
предметних понять, передбачених програмою в основних вимогах до знань, умінь і навичок  учнів.
6. Оцінюючи знання учнів, мотивуйте їх відповіді. Вкажіть, над чим учневі необхідно додат-ково попрацювати, це привчатиме їх до систематичної праці. Учень повинен звикнути
до того, що вказівки вчителя потрібно виконувати своєчасно.
7.Закінчуйте урок загальною оцінкою роботи всього класу й окремих учнів, щоб всі могли відчути задоволення від результатів праці на уроці. Намагайтесь відзначити в роботі
«недисциплінованих».
8. Закінчуйте урок із дзвінком. Нагадайте черговому учневі про його обов'язок. Однак
стримайтесь від зайвих зауважень.  1
9. Запам'ятайте: налагодження дисципліни може бути єдиною часткою педагогічної праці,
де участь лише вчителя не завжди йде на користь. Звертайтеся за допомогою до самих
учнів; з порушником, якого не підтримує клас, легше впоратись.
10.Не допускайте виникнення конфлікту з цілим класом або значною частиною його.


Немає коментарів:

Дописати коментар